Roverscouts

Roverscouts Roverscouts is een gemengde groep voor 18 tot en met 21 jarigen. Bij deze groep is er geen leiding meer. Wel is er iemand van de vrijwilligers die aanspreekpunt is voor deze groep.

Deze groep bepaalt zelf welke activiteiten ze organiseren en ondernemen. Ze verzinnen zelf verschillende spellen, ze gaan af en toe iets koken of bakken of maken een kampvuur. Ook doen ze af en toe een klusje in en om de blokhut.

Roverscouts is een hechte vriendenclub en vinden het leuk om met zijn allen iets te kunnen ondernemen bij Scouting. Een aantal van hen zijn ook leiding bij de andere speltakken en hebben daarom ook een goede band met de andere speltakken.

Heb je zin om bij deze groep de sfeer te proeven? Zij draaien iedere zaterdagavond van 19.30 uur tot 21.00 uur.