Bevers

Bevers De jongste speltak binnen scouting is de Bevers, met jongens en meisjes van 5 tot 8 jaar. Spelenderwijs leggen we de basis van scouting: We koken samen, knutselen, stoeien en ruimen natuurlijk ook samen op. Wij gaan ook graag naar buiten waar we spelletjes doen en hutten bouwen. Zelfstandigheid, samenwerken en zelf iets oplossen: tijdens het spelen bij de Bevers gaat het allemaal vanzelf. Door fantasie & creativiteit kunnen de Bevers bergen verzetten!

Hotsjietonia De activiteiten vinden plaats in en rondom het huis van Lange Doener, genaamd Hotsjietonia. Samen met nog andere bewoners van Hotsjietonia beleef je iedere bijeenkomst weer andere avonturen.

De bijeenkomsten vinden iedere zaterdag plaats van 13.30 - 15.30 uur op de blokhut. Wil je een keer komen kijken, dan ben je welkom. Graag vooraf even contact opnemen via het formulier op deze website.